expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

20 June 2011

Turtle Mound Beach :)

Hello everyone!! :))

How are you all doing!?? I'm great!! really happy actually because I went to the beach Saturday..and if you know me, you know that I could live at the beach!! hahaha but yeaa..I'm definitely enjoy summer so far!! :D




Soo yeahh..that was pretty much my weekend!! :D

XOXO<333



"Teach me to do your will, for you are my God; may your good Spirit lead me on level ground." (Psalms 143:10)

"Ensina-me a fazer a tua vontade, pois és o meu Deus. O teu Espírito é bom; guie-me por terra plana." (Salmos 143:10)

9 comments:

  1. Adorei as fotos querida!!
    Pelo Porto estamos de bom tempo e aqui a menina já apanhou escaldão :p

    C s 1 9 9 3

    ReplyDelete
  2. ai que sorte a sua estar no verão!
    queria eu!

    eu moraria na praia facilmente tbm!

    bjos

    ReplyDelete
  3. Ahh eu adooro as praias da Florida, aproveita bastaaaante pq ta friozinho aqui no Brasil! Adorei as fotos...
    Beeijo

    ReplyDelete
  4. Adorei a cor das fotos! O mar está tão azul!

    ReplyDelete
  5. Que delícia, eu amo praiaaa, faz milhões de anos que não vou, hahaha!

    :*

    ReplyDelete
  6. @Marcela

    tbm amoooooo praiaa!!!! hehehe

    bjsss

    ReplyDelete
  7. @Carol

    tbm gosto mtoo das praias daqui..mas prefiro as do Brasil!!! kkkkk

    bjss

    ReplyDelete
  8. Gostei do bikini.
    Bjos
    http://tuttifrutticomcanela.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thank You for leaving your Comment! <3 <3 <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...